کاور زیپ دار

کاور سایز بزرگ

طول 120 | عرض 50 | ارتفاع 50
کاور 3 لایه با کیفیت دوخت عالی و سر زیپ درجه 1
مناسب تشک و پتو و وسایل تمیز بهداشتی

قیمت: 85,000 تومان

بقچه

کاور سایز متوسط

طول 100 | عرض 50 | ارتفاع 50
کاور 3 لایه با کیفیت دوخت عالی و سر زیپ درجه 1
مناسب پتو و بالش و وسایل تمیز بهداشتی

قیمت: 80,000 تومان

ماژیک

ماژیک

مناسب برای نشانه گذاری روی کارتن‌ها
جهت از اطلاع ازمحتوای داخل هر کارتن
دارای جنس مرغوب و با کیفیت

قیمت: 15,000 تومان

نایلون حباب دار (بابل رپ)

نایلون حباب دار

تهیه شده از مواد نو و دسته اول
3 لایه و با کیفیت
فروش بصورت متری و توپ کامل

قیمت: 10,000 تومان

سلفون مبل

سلفون 180 متری

هر رول معادل 250 متر
عرض 50 سانت
مناسب برای وکیوم کردن لوازم

قیمت: 180,000 تومان

روزنامه باطله

روزنامه باطله کیلویی

مناسب و پرمصرف برای بسته بندی ظروف
باعث عدم شکستکی وسایل ظریف
روزنامه و کاغذ باطله تمیز
باکیفیت و مقاوم

قیمت: 60,000 تومان

چسب کارتن

چسب پهن

50 میکرو | 90 یارد
با کیفیت و چسبندگی بالا

قیمت: 45,000 تومان

طناب

نخ بسته بندی

یک توپ کامل
مناسب بستن کارتن اسباب کشی
جهت محکم کاری و جلوگیری
از باز شدن کارتن

قیمت: 20,000 تومان

دستگاه چسب کش دسته دار

دستگاه چسب کش دسته دار

استفاده جهت سهولت در امر
بسته بندی عملکرد راحت تر
با استفاده از دسته

قیمت: 85,000 تومان

کیسه نایلونی

گونی سفید بزرگ

طول 130 | عرض 100
مناسب جمع کردن لباس
عروسک، زباله و لوازم اضافه و…

قیمت: 20,000 تومان

تیباکس ، مرکز خرید لوازم بسته‌بندی با بهترین کیفیت

برای هر کسی در شرایط مختلف پیش‌آمده است که به خرید لوازم بسته‌بندی احتیاج پیدا می‌کند. این لوازم به افراد کمک خواهند کرد که وسایل و اسباب خود را بدون آنکه مورد آسیب قرار گرفته، پاره یا آلوده شوند، از مکانی به مکان دیگر منتقل کرده یا برای مدت طولانی در جایی نگهداری کنند.

این لوازم تنوع بسیار زیادی دارند و اکثر کسانی که نیاز به اسباب‌کشی داشته یا قرار است به مسافرت‌های طولانی بروند، می‌توانند با اطمینان و به سادگی وسایل، تجهیزات و متعلقات خود را در این جایگاه‌ها بسته‌بندی کنند. کیفیت لوازم بسته‌بندی اهمیت زیادی دارد، چرا که قرار است محافظ وسایل شخصی کاربران باشد و بایستی به گونه‌ای تولید شده باشند که قابل اعتماد بوده و بدون آن که وسایل داخل خود را دچار آسیب کنند، در حفظ و نگهداری آن‌ها به‌خوبی عمل کنند.

انواع لوازم بسته‌بندی

لوازم بسته‌بندی با توجه به کاربرد و سایز مورد استفاده، در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده می‌شوند در ادامه در نظر داریم در مورد این لوازم مربوط به مجموعه تیباکس، اطلاعاتی در اختیار خریداران قرار دهیم تا بدین ترتیب خرید لوازم بسته‌بندی برای آن‌ها ساده‌تر شده و دست آن‌ها در انتخاب بازتر شود:

– کاور شامل سایز ۱و۲و۳

این نوع کاور‌ها سه لایه بوده و از دوخت و کیفیت پارچه بسیار خوبی برخوردار هستند. زیپ بکار رفته در دوخت این کاور‌ها بسیار مقاوم بوده و در هنگام خرید لوازم بسته‌بندی، بسیار پر طرفدار هستند. در مورد انواع این کاور‌ها می‌توانیم توضیحات زیر را ارائه کنیم:

کاور سایز ۱: این کاور سایز کوچک، که دارای عرض ۸۰، طول ۴۵ و ارتفاع ۴۵ بوده، برای نگهداری و محافظت از لباس‌های مجلسی و انواع اسباب بازی و عروسک مناسب می‌باشد.
کاور سایز ۲: این کاور سایز متوسط، برای نگهداری از لباس‌های بزرگ‌تر از جمله پالتو و قرار دادن پتو و بالش مورد استفاده قرار گرفته و دارای عرض و ارتفاع ۵۰ و طول ۱۰۰ می‌باشد.

cover

کاور سایز ۳: این کاور دارای سایز بزرگ و طول ۱۲۰ و عرض و ارتفاع ۵۰ بوده و به عنوان جای رختخواب، تشک، پتو و سایر لوازم سایز بزرگ که نیاز به محفظه‌ای برای نگهداری دارند، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

روزنامه باطله کیلویی

خیلی از مواقع پیش می‌آید که روزنامه‌های باطله، کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده و ارزشمند می‌شوند. از این کاغذ‌های بلا استفاده می‌توان در پاک کردن پنجره‌ها و سطوح شیشه‌ای، بسته‌بندی لوازم شکستنی و به عنوان پوشش بر روی طبقات کمد لباس و کابینت‌های آشپزخانه استفاده کرد.

– سلفون بسته‌بندی

در بسته‌بندی و نگهداری غذا در رستوران‌ها، وکیوم مبلمان و لوازم چوبی یا کلیه لوازمی که احتمال کثیفی یا ایجاد خش بر روی آن‌ها وجود دارد، سریع‌ترین، بهترین و ارزان‌ترین روش استفاده از سلفون می‌باشد. این سلفون‌ها به صورت رول‌های عرض ۵۰ و طول ۲۵۰ متر عرضه شده و به فروش می‌رسند.

نایلون حباب دار

این نایلون‌ها از مواد نانو و درجه یک ساخته‌شده، سه‌لایه هستند و به‌صورت توپی کامل یا به‌صورت رولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، نایلون حباب دار به دلیل ضربه‌پذیری بالایی که دارد در جابجایی وسایلی است که احتمال شکستگی در آن‌ها وجود داشته یا وسایلی که نبایستی به آن‌ها فشار وارد شود، از جمله مبلمان، لوازم و قطعات الکترونیکی، ظروف شکستنی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه چسب کش دسته دار

این دستگاه برای باز کردن و چسباندن چسب‌های پهن در هنگام بسته‌بندی پرکاربرد بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرم طراحی این دستگاه چسب به صورتی است که به‌راحتی در دست جای گرفته و به‌سهولت می‌توان از آن استفاده کرد. به کار بردن این دستگاه، کار را ساده‌تر کرده و به آن سرعت بیشتری می‌بخشد. جنس بدنه آن مقاوم و دارای طول عمر بالایی بوده، وزن سبکی داشته و به‌راحتی قابل‌حمل می‌باشد.

دستگاه چسب کش دسته دار

دستگاه چسب کش بدون دسته

این دستگاه به‌صورت ثابت قرار گرفته و به واسطه آن می‌توان چسب‌های پهن را به راحتی برش داد. این دستگاه از جنس فلز بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. تیغه بسیار تیزی داشته و بدون آنکه فشاری به دست کاربر وارد کند، برای برش چسب‌های پهن یا سایر رول‌های کاغذی به کار گرفته می‌شود. قیمت این دستگاه در مقایسه با کاربرد و طول عمری که دارد، بسیار مناسب بوده، حجم کمی داشته و فضای اندکی را اشغال می‌کند.

دستگاه چسب کش بدون دسته

چسب پهن

این چسب‌ها برای بستن و محکم کردن درب جعبه‌های بزرگ، بستن درب ظروفی که در آن مایعات وجود دارد و بسیاری از کاربرد‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چسب‌های پهن خاصیت چسبندگی بسیار بالایی داشته، بسیار مقاوم بوده و تنها با استفاده از‌اشیاء برنده قابل پاره شدن هستند.

– گونی سفید در دو سایز متوسط و بزرگ

برای نگهداری و جابجایی وسایل بسیار حجیم و درعین‌حال آسیب‌ناپذیر از جمله لباس‌ها، لوازم و اسباب‌بازی کودکان، لوازم پلاستیکی و… از گونی‌هایی سفید سایز متوسط و بزرگ استفاده می‌شود. سایز متوسط این گونی‌ها دارای عرض ۷۰ و طول ۱۰۰ و سایز بزرگ آن‌ها دارای عرض ۱۰۰ و طول ۱۳۰ می‌باشد. تیباکس این نوع گونی‌های پرکاربرد را که با با مواد اولیه درجه یک و مرغوب و دسته اول ساخته شده، با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این گونی‌ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند، در مقابل ضربه، فشار و کشیده شدن بر روی زمین مقاوم بوده و به سادگی آسیب ندیده و کثیفی و آلودگی را به‌اشیای داخل خود منتقل نمی‌کنند.

نخ بسته‌بندی

این نخ‌ها که از جنس پلاستیک تابیده‌شده و بسیار مقاوم می‌باشند، برای بستن جعبه‌های بزرگی که بسته‌بندی آن‌ها با چسب‌های پهن مطمئن نمی‌باشند، بسیار پرکاربرد هستند.

نخ بسته بندی

از این نخ‌های مقاوم می‌توان حتی برای جابه‌جایی و کشیدن‌اشیاء بسیار سنگین نیز با اطمینان استفاده کرد. این نخ‌های نایلونی در برابر کشیده شدن و ضربه بسیار مقاوم بوده و به‌راحتی پاره نشده و در تیباکس به صورت رول کامل عرضه شده و به فروش می‌رسند.

ماژیک

از لوازمی که برای نشانه‌گذاری بر روی جعبه‌ها و به منظور نشان‌دادن محتوای آن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند، ماژیک مخصوص آن می‌باشد. این ماژیک‌ها از کیفیت رنگ خوبی برخوردار بوده و در تیباکس در ۴ رنگ عرضه شده و به فروش می‌رسند.

چنانچه قصد خرید لوازم بسته‌بندی در انواع مختلف، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، به مجموعه تیباکس اعتماد کنید.

خرید لوازم بسته‌بندی با تنوع بالا و کیفیت خوب

مجموعه تیباکس با سابقه طولانی و درخشانی که در زمینه فروش انواع لوازم بسته‌بندی دارد، در نظر دارد که از فروشگاه اینترنتی خود به‌عنوان جایگاهی برای به نمایش گذاشتن کلیه لوازم بسته‌بندی استفاده کند تا بدین‌ترتیب کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و به خرید آن مبادرت ورزند. خرید لوازم بسته‌بندی از وب‌سایت تیباکس به‌صورت کاملاً آنلاین بوده و کلیه لوازم از کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع زیادی برخوردار هستند. همچنین جنس و کیفیت کارتن اسباب کشی کارتن بار نیز تایید این فروشگاه میباشد. بنابراین چنانچه قصد خریدی لذت‌بخش همراه با اطمینان بالا را دارید، به وب‌سایت تیباکس اعتماد کنید.