باکس

کارتن سایز بزرگ

طول 60 | عرض 45 | ارتفاع 40
کارتن نو و آکبند ۵ لایه مقاوم
مناسب برای بسته‌بندی ظروف شکستی
و کلیه لوازم اداری و زونکن

قیمت: 55,000 تومان

Box

کارتن سایز متوسط

طول 60 | عرض 32 | ارتفاع 34
کارتن نو و آکبند ۵ لایه مقاوم
مناسب بسته‌بندی ظروف شکستنی،
وسایل برقی و زونکن اداری

قیمت: 45,000 تومان

کارتن اسباب کشی

کارتن سایز کوچک

طول 45 | عرض 30 | ارتفاع 31
کارتن نو و آکبند ۵ لایه مقاوم
مناسب برای بسته‌بندی و
جابه جایی کتاب و سبد کالا

قیمت: 30,000 تومان

 

 

 

یکی از چالش‌هایی که معمولاً باهاش زیاد رو به رو میشی، چالش اسباب کشی و جابه جایی خانه ست. برای اسباب کشی، رعایت برخی نکات و تهیه لوازم مورد نیاز، باعث میشه کارت در اسباب کشی راحت‌تر شده و کمترین آسیب به وسایلن در جابه جایی برسه.

از لوازم مهم برای اسباب کشی می‌تونیم به: کاور، نایلون حبابدار، روزنامه باطله، سلفون بسته بندی، چسب پهن و کارتن، اشاره کنیم. کارتن اسباب کشی، یکی الزامات اسباب کشی ست که سبب راحتی در اسباب کشی و رسیدن کمترین آسیب به وسایل، میشه. بهتره که کارتنهای اسباب کشی دست دوم و کهنه نباشه چون ممکنه در حمل و نقل کارتنها، مشکلاتی مثل باز شدگی کارتن و پارگی کارتن، برای شما پیش بیاد که همین امر سبب آسیب رسیدن به وسایل شما میشه. در ادامه متن، به جنبه‌های مختلف خرید کارتن اسباب کشی می‌پردازیم.

تهیه و خرید کارتن اسباب کشی

یکی از لوازم ضروری اسباب کشی، کارتن اسباب کشی ست. این کارتن، باید از جنس بدنه خوب و کیفیت ساخت مناسب بهره برده باشه تا بتونه در جابه جایی وسایل، دچار مشکلاتی مانند پارگی و جدا شدن کارتن، نشه. اگر قصد داری اسباب کشی و جابه جایی منزل خودت رو داری، توصیه میشه خرید کارتن اسباب کشی را در اولویت‌های کاری خودت قرار بدی تا کارت بهتر راه بیافته.

 

کارتن اسباب کشی

 

استفاده از کارتنهای دست دوم، به دلیل کارکرد زیاد کارتن و وجود پوسیدگی در کارتن، باعث میشه به وسایل خونت در جا به جایی آسیب وارد بشه. کارتنی که باید تهیه بکنی، باید از جنس بدنه خوب، کیفیت ساخت بالا و ابعاد مناسب برای جایگیری وسایل مختلف، بهره برده باشه. کارتنهای اسباب کشی عرضه شده توسط فروشگاه تیباکس، دارای ابعاد مختلفی ست که هرکدام، برای جابه جایی وسایل به خصوصی استفاده میشه و می‌تونه کمکی خوبی بهت بکنه.

 

اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی رو داری، توصیه میشه که از این فروشگاه خرید خودت رو انجام بدی چون که این فروشگاه، با عرضه کارتن در سایز‌های مختلف و عرضه کارتنهایی با کیفیت ساخت بالا، تونسته که یکی از بهترین عرضه‌کننده‌های کارتن اسباب کشی باشه.

این فروشگاه، کارتن اسباب کشی رو در ۵ سایز مختلف به مشتریان، عرضه می‌کنه. مهم‌ترین فاکتور این کارتنها، بهره‌مندی از کیفیت ساخت بالا و ۵ لایه بودن کارتن هاست که سبب راحتی در کار و رسیدن کمترین آسیب به وسایل‌های تو میشه.

 

خرید کارتن اسباب کشی

 

کارتن سایز ۱

این کارتن، در ۵ لایه‌ی مرغوب، ساخته شده که همین امر سبب مقاومت بالای این کارتن شده. طول این کارتن ۴۰، عرض آن ۳۰ و ارتفاعش ۳۰ سانتی‌متره و برای جابه جایی انواع مجسمه‌های کوچک، کتاب‌ها و ابزار آلات، می‌تونه بهت کمک بکنه. این کارتن، برای نگهداری لوازم سنگین در طولانی مدت، مناسب ست. اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی، برای جابه جایی محصولات فروشگاهی رو داری، کارتن سایز ۱ این فروشگاه می‌تونه گزینه‌ی مناسبی برای تو و کارت باشه.

 

کارتن سایز ۲

این کارتن، معمولاً برای جابه جایی لوازم دکوری و شکستنی استفاده میشه. ابعاد این کارتن، به طول ۴۰، عرض ۳۰ و ارتفاعش ۳۰ سانتی‌متره. برای ساختن این کارتن، از ۵ لایه‌ی مرغوب استفاده شده که باعث استحکام بالای این کارتن شده. اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی رو برای جابه جا‌یی کتاب‌های بزرگ و ابزارآلات خودت رو داری، این کارتن می‌تونه نیاز‌های تو رو برطرف کنه.

 

کارتن سایز ۳

این کارتن، از ۵ لایه با کیفیت ساخته شده و استحکام بالایی داره. طول این کارتن ۶۰، عرض آن ۳۲ و ارتفاعش ۳۴ سانتی‌متره. کارتن اسباب کشی سایز ۳، از نظر ابعاد، هم سایز کارتنهای موزی ست اما استحکام این کارتن نسبت به کارتنهای موزی، بیشتره.

یکی از گزینه‌های مناسب خرید کارتن اسباب کشی برای جابه جایی ظروف شکستی بزرگ و لوازم اداری، کارتن سایز ۳ ست که این کارتن مرغوب، توسط فروشگاه تیباکس، عرضه میشه و می‌تونه کمک خوبی بت تو اساس کشی بکنه.

 

کارتن سایز ۴

طول کارتن سایز ۴، ۵۸ سانتی‌متر و از عرض ۳۸، و ارتفاعش ۴۰ سانتی‌متره. این کارتن، به دلیل ابعاد بزرگ و کیفیت ساخت بالا، بیشتر برای جابه جا‌یی لوازم بزرگ مانند وسایل برقی و زونکن‌های اداری استفاده میشه. توصیه میشه اگر قصد جای دادن وسایل کوچک و ریز منزل خودت رو در کارتن داری، از کارتنهای سایز کوچکتر استفاده کن و از کارتن سایز ۴، برای جا به جایی وسایل بزرگ استفاده بکن.

در کناره‌های این کارتن، از منگنه به جای چسب برای اتصال کارتن به هم، استفاده شده. اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی بزرگ رو داری، این کارتن گزینه‌ی مناسبی برای جا به جایی وسایل نسبتاً بزرگ تو می‌تونه باشه.

 

کارتن سایز ۵

خرید کارتن اسباب کشی سایز بزرگ، یکی از لوازم ضروری جا به جایی وسایل بزرگ خانه و محیط‌های کاری ست. این کارتن، بزرگترین کارتنی ست که توسط فروشگاه به مشتریان عرضه میشه.

طول این کارتن ۵ لایه، ۶۰ سانتی‌متر و از عرض ۵۰، ارتفاعش ۵۰ سانتی‌متره. برای اتصال کناره‌های کارتن، از منگنه استفاده شده که باعث مقاومت دو برابر این کارتن شده. این کارتن معمولاً برای جابه جا‌یی عروسک، لباس، پرده، کیف و کفش، استفاده میشه. قابلمه‌ها که یکی از بزرگترین وسایل آشپزخانه ست که می‌تونی به راحتی در این کارتنها جای بدی و به راحتی، اون‌ها رو جابه جا کنی. در جابه جا کردن وسایل بزرگ با این کارتنها، راحتی رو می‌تونی تجربه کنی.

کارتن اسباب کشی مرغوب

سخن پایانی

اسباب کشی خانه و محیط کاری، برای جا به جایی کلی محیط و نقل مکان کردن، یکی از چالش‌هایی ست که در طول زندگیت، ممکنه با اون‌ها رو به رو بشی. برای جابه جا‌یی و اسباب کشی، لوازمی لازمه که سبب راحتی در کار تو و رسیدن کمترین آسیب به وسایلت میشه. یکی از لوازمات، کارتنهای اسباب کشی ست.

این کارتنها باید از کیفیت ساخت بالا و ابعاد مناسب ساخته شده باشه تا بتونه بهترین استفاده رو از اون‌ها بکنی. اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی رو داری، توصیه میشه از سایت تیباکس بازدید بکنی چون می‌تونه کمک مهمی بهت بکنه. این فروشگاه، با ارائه کارتنهای اسباب کشی در ابعاد مختلف با کیفیت ساخت بالا، تونسته که یکی از برترین عرضه‌کننده‌های کارتنهای اسباب کشی، در کشور باشه.